اخر اخبار الرياضة .. باسم مرسي: «الناس اللي بتهاجمني هي اللي هتصقف ليّ بعد كده» (فيديو)

0 تعليق 14 ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ

أكد باسم مرسي، لاعب منتخب مصر، ونادي الزمالك، أن فرصة الهدف الضائع أمام فريق سموحة، تعد الأولى له مع الفريق هذا الموسم، التي أخفق في حرازها هدف، وقال: «الناس اللي بتهاجمني هي اللي هتصقف ليه بعد كده».

وقال مرسي في تصريحات لقناة «الحياة 2»: «آخر الموسم يتم تقيمي أنا أحرزت كام هدف، هداف الدوري حاليا عنده 6 أهداف ومن الممكن أن أحرزهم في ماتشين، وأنا الآن في منتخب مصر وشرف لأي لاعب أن ينضم لمنتخب مصر، وأنا بشكل الجهاز الفني للمنتخب على ضمي».

وأضاف: «أنا لا ألتف لكلام الناس، وطول ما أنا بجتهد وبعمل اللي على، والناس شوية تحبك وشوية تكرهك، وأنا طول ما أنا مراعي ربنا في شغلي لا يهمني أحد».

وعن تواجده في نادي الزمالك، قال: «مرتاح وسعيد جدًا، ومستريح جدًا، ولو همشي من النادي همشي بكل حب واحترام، أحب أقول لناس اللي مركزه مع باسم مرسي، أنتم مش فارقين معايا، والناس ديه هي اللي هتصقف لباسم بعد كده».

وانضم باسم مرسي لقائمة المنتخب للمشاركة في المبارتين الوديتين أمام ليبيا والأردن في أسوان.

------------------------
الخبر : اخر اخبار الرياضة .. باسم مرسي: «الناس اللي بتهاجمني هي اللي هتصقف ليّ بعد كده» (فيديو) .. تخلي صحيفة الاجيال الحرة مسئوليتها الكاملة عن محتوي هذا الخبر وانما تقع المسئولية علي الناشر الاصلي للخبر و المصدر هنا : المصرى اليوم

أخبار ذات صلة

0 تعليق